dimecres, 14 de maig del 2008

Arrenquem blog i arrenquem documental

Com a primer post, crec que seria interessant presentar una mica el projecte. Alguns ja sabeu de què anirà això, però altres, potser perquè no ens em vist tant, no sabeu ben bé què vull dir amb això del documental i blog i tot. Bé, tot començà el dia que em vaig il·luminar i vaig pensar en fer la meva Tesina en un format audiovisual, la idea m’atreia molt, tot i que no tinc ni idea de mitjans audiovisuals ni de comunicació però sí que coneixia certa gent que havia estudiat Comunicació Audiovisual o Periodisme i que segurament em podrien donar un cop de mà. La dificultat en aquell moment estava en triar el tema. No obstant, vaig recordar que una companya de classe molt interessada en els temes d’immigració m’havia comentat de l’existència dels Centres d’internament d’estrangers, i el tema se’m va fer molt atractiu. Així que vaig tirar de contactes amb formació en aquest “mundillo” de l’audiovisual: a través del meu company, no em va costar gaire trobar una persona formada, interessada i amb ganes. Perfecte!
A partir d’aquí, he anat comentat el tema a gent propera, a vegades fent-me una mica repetitiva, no obstant, he rebut moltíssimes propostes, ajudes, comentaris: mails dient què et sembla aquesta música? Propostes d’animació, de material, de veus en off.
Bé, això, em fa pensar que aquesta bogeria ha començat i que no aturarà fins d’aquí a uns mesos però m’ha fet ganes d’obrir aquest espai per tal que si voleu, pugueu seguir l’actualitat del que anem fent, i de pas, deixar algun comentari.

De moment això és tot...!
Ens veiem aviat!

5 comentaris:

Anònim ha dit...

Aixó promet!!!
Anims, tot i que ara mateix no creec que et facin falta, jeje.

Anònim ha dit...

Aixó promet!!!
Anims, tot i que ara mateix no creec que et facin falta, jeje.

Anònim ha dit...

diria que es una de les idees que més impressiona!

anims!(estic d' acord am en fonfu)
pel que calgui! una maquetació, iluminació!

Un petonas!
(i k la pompeu et faci cas!)

FerCa ha dit...

M'agrada molt el teu blog
el trobo ben dissenyat però
no te gaire merit
ja que aquests blogs per
a fer-los es
monten amb una plantilla i
es molt facil que
la pagina s'adapti
a la tematica del blog.

És broma!!!

Molts anims amb el teu projecte!!

Unknown ha dit...

sóc l'uri

saps que m'interessa el tema

i saps que estic a plena disposició del que faci falta.

sort i energia!